Dobšinská Ľadová Jaskyňa – Samelová lúka – Nižná Záhrada – Pod Hanesovou 1 – Zelená jaskyňa – prepadlisko Duča – Dobšinská Ľadová Jaskyňa, vstup – Dobšinská Ľadová Jaskyňa, budova TIC

Popis

Štart: budova TIC Dobšinská Ľadová Jaskyňa /48.8736653N, 20.3017061E/ → št. cesta I/67 smer Poprad po žltá turistická značka → po 300 m odbočíme doľava na → Farma na Samelovej lúke → pokračujeme po žltej, strmší výstup cca 1 km na → turistický rázcestník, Nižná Záhrada /možnosť prejsť na vyhliadku nad Dankovou, cca 500 m smerom doprava po červenej turistickej značke/ → odbočíme doľava na červenú turistickú značku, smer Pod Hanesovou → Pod Hanesovou, za altánkom, odbočíme doľava na → žltá turistická značka → turistický rázcestník Pod Hanesovou 1, odbočíme doľava na → modrá turistická značka /strmý výstup/ → Zelená jaskyňa → prepadlisko Duča /strmý zostup/ → Dobšinská Ľadová Jaskyňa, vstup do Jaskyne → náučný chodník Dobšinská Ľadová Jaskyňa → Tarzánia → TIC Dobšinská Ľadová Jaskyňa

Trasu môžete prejsť aj opačným smerom. Trvanie priemerným turistickým tempom cca 3:30 hod.