Dobšinská Ľadová Jaskyňa – Spišský potok – Sedlo Besník – Pred Čuntavou – Stará Čuntava – Pod Ondrejiskom – Borovniak-vyhliadka – Pod Ondrejiskom – Strmá prť-vyhliadka – Nižná Záhrada – Pod Hanesovou 2 – Boserpauské mláky – chata Rompot – chata Gápel – Voniarky – Dobšinský kopec – Dedinky, želez. stanica – Dedinky hotel Priehrada – Zejmarská roklina ústie – Horský hotel Geravy – Dedinky námestie – Stratenská píla – Veľké a Malé Zajfy – Občasný prameň – Havrania skala-vyhliadka – Stratenský kaňon – Dobšinská Ľadová Jaskyňa, budova TIC

Popis

Štart: budova TIC Dobšinská Ľadová Jaskyňa /48.8736653N, 20.3017061E/ → po št. ceste I/67 smer Poprad, zelená turistická značka → Ústie Spišského potoka → Besník → Sedlo Besník odbočíme doľava na → červená turistická značka → Pred Čuntavou → Čuntava → Pod Ondrejiskom → odbočíme doľava smer Borovniak → Borovniak 1 270 m.n.m. (Ondrejisko) – vyhliadkový vrchol, najvyšší vrch Slovenského raja → Pod Ondrejiskom → červená turistická značka smer Nižná Záhrada → Strmá prť-vyhliadka → Nižná Záhrada → Pod Hanesovou 2 odbočíme doprava na žltá turistická značka → smer Dobšiná, Lányiho Huta → chata Rompot → od chaty nepokračujeme po žltej, ale ideme rovno po lesnej ceste cca 2,7 km → chata Gápel → Voniarky → Dobšinský kopec odbočíme doľava na → žltá turistická značka → Dedinky železničná stanica odbočíme doprava cez priehradný múr na → zelená turistická značka → pred hotelom Priehrada Dedinky odbočíme doprava na → červená turistická značka → Zejmarská roklina ústie  → ústie odbočíme doľava na → modrá turistická značka /rebríky-Nálepkove vodopády/ → Horský hotel Geravy /možnosť občerstvenia/ → od hotela pokračujeme po zelenej turistickej značke smer Dedinky /strmý zostup/ → Dedinky námestie odbočíme doprava na → červená turistická značka smer → Stratenská píla, odbočíme doprava na → zelená turistická značka → Veľké a Malé Zajfy, odbočíme doľava na → žltá turistická značka smer → Občasný prameň → pokračujeme po žltej až na → Havrania skala-vyhliadka → žltá turistická smer → Stratenský kaňon /strmý zostup/, odbočíme doprava na → červená turistická značka → TIC Dobšinská Ľadová Jaskyňa

Trasu môžete začať a skončiť v ktoromkoľvek bode, v opačnom smere sa nedá prejsť /Zejmarská roklina je jednosmerná/. Trvanie priemerným turistickým tempom cca 17:30 hod.